VALORS

|Escola Cor de Maria-Mataró|

Temari Bulliyng. 2015.

Feina a l’aula:

1. Tenint present el diàleg en grup que hem tingut a l’aula i els rols i actituds que hem identificat, llegiu el següent document, posteriorment  definiu els següents conceptes clau:

Rols

Víctima, agressor, grup

Actituds

Assertiva, agressiva, passiva i passiva-agressiva

bullying2

Un cop extrets els conceptes clau, en grups de quatre, llegiu els còmics que se us han lliurat i feu la següent activitat:

  1. Arriben els DBR(Còmic)

ACTIVITAT: Analitzem el còmic dels DBR.

Llegiu les pàgines dels còmics que se us han entregat, no tots són iguals i hi falten els finals.

Després de llegir-lo heu de analitzar-lo en base a tot allò que hem treballat. És a dir, hem d’identificar els rols (víctima, agressor, grup), actituds i les conseqüències de les seves actituds. Després hem d’escollir 5 personatges i definir si la seva actitud és assertiva, agressiva, passiva o passiva-agressiva.

Elabora una hipòtesi de com acabarà la situació. Ho presentarem a l’aula, posteriorment visualitzarem el final real i el compararem amb les nostres propostes.

Single Post Navigation

Deixa un comentari